
Горіховий сезон у розпалі, і кавун, незмінний фаворит літніх днів, знову в центрі уваги в Угорщині. Через постійно зростаючий попит, а також поширені випадки обману з походженням продукції, Національна служба захисту прав споживачів (NKFH) та урядові управління по всій країні проводять масштабні перевірки якості кавунів та достовірності інформації, зазначеної на етикетках і торгових точках.
Особлива увага приділяється викриттю випадків фальсифікації походження продукції. Основна мета — гарантувати, що споживачі отримують саме той товар, який заявлений: свіжий, угорський, якісний кавун.
Згідно з інформацією Національної аграрної палати, збереження довіри до угорської продукції — ключова умова збереження ринку. У межах перевірок контролюють не лише зовнішній вигляд кавунів (чистота, тріщини, ступінь стиглості, деформації), але й відповідність сорту та класифікації якості.
Контролі охоплюють як оптових, так і роздрібних продавців, включаючи тимчасові прилавки обабіч доріг. Саме останні вимагають підвищеної уваги щодо гігієни. Продавці зобов’язані забезпечити можливість миття рук, а також використовувати рукавички при розрізанні кавунів — задля дотримання санітарних норм.
Одне з головних завдань перевірок — забезпечення простежуваності продукції. Оскільки випадки маніпуляцій з позначенням країни походження трапляються й у випадку кавунів, служби мають право заборонити реалізацію та накласти штрафи, якщо виявлено невідповідності.
Регулярний контроль якості фруктів і овочів — один із способів захисту прав споживачів, запевняють у відомстві.